سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ | Tuesday 26 September 2017
ورود کاربران | EN | نقشه سایت

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز ورود
بخاطر سپردن شما در سیستم

ارتباط با صنعت و مطالعه بازار

مدیریت ارتباط با صنعت و مطالعه بازار

شرح وظائف مدیریت

  • تشکیل کمیته­ های همکاری علمی پژوهشی با سازمان­ های مختلف.
  • انجام امور مربوط به همکاری­ های علمی و تحقیقاتی با بخش ­های مختلف جامعه.
  • برقراری ارتباط با صنایع و کارخانجات برای عقد قرارداد در مورد طرح­ های علمی و تحقیقاتی به منظور تقویت ارتباط با بخش­ های مختلف جامعه.
  • برنامه­ ریزی و سیاست­ گذاری در خصوص کارآموزی دانشجویان.
  • سیاست­ گذاری و تشویق اعضای هیئت علمی برای اجرای پژوهش­ های کاربردی و فن بازاریابی پژوهش.
  • برنامه­ ریزی در خصوص اشاعه فرهنگ کارآفرینی در بین اعضای هیات علمی و دانشجویان.
  • برگزاری کارگاه­ های آموزشی در زمینه ترویج کارآفرینی و آشنایی دانش آموختگان با مفهوم کارآفرینی.
  • ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی در زمینه کارآفرینی برای اعضای هیئت علمی به دانشجویان و دانش آموختگان.
  • حمایت از کارآفرینان به عنوان الگو برای دانشجویان.
  • هدایت دانشجویان برای کاربردی نمودن تخصص خود.
  • آشنا نمودن دانشجویان به کلیه زمینه­ های شغلی موجود در جامعه.
  • همفکری با مدیران گروه ­های پژوهشی به منظور ترغیب آنها به تأسیس دوره ­های میان رشته ای کاربردی.
  • برگزاری دوره ­ها و سمینارهای کوتاه مدت برای افزایش دانش کاربردی.
  • انجام مکاتبات و امور مربوط به معرفی دانشجویان به ادارات و دستگاه­های مختلف برای انجام دوره کارآموزی و کارورزی در چهارچوب مقررات.
  • شناسایی واحدهای صنعتی و تولیدی و معرفی آنها به پژوهشگران.
  • تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی – کاربردی.
  • توسعه و کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش محور.
  • تسهیل در انتقال دانش و تکنولوژی از مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و ... به دیگر مراکز جامعه.
  • انجام بررسی و اقدامات لازم در امر پاسخگویی به نیازهای جامعه در مراکز علمی و کارآفرینی.
  • همکاری با سازمان­ها و شرکتها در جهت انجام آزمایش­های صنعتی – تحقیقاتی با توجه به ضوابط مورد عمل.
  • ترتیب بازدید مسئولین بخش ­های مختلف کشور از پژوهشگاه و بالعکس با هماهنگی واحدهای مربوط.
  • همکاری و مشارکت در برگزاری نمایشگاه ­ها و فن بازارها جهت عرضه فناوری های تولید شده و آماده بهره­وری.
  • ایجاد و توسعه بانک اطلاعات عرضه و تقاضای فناوری در کشور در راستای زمینه­های تخصصی پژوهشگاه.
  • جستجو منابع مالی و اعتباری مناسب برای طرح­ها و فناوری­های آماده واگذاری و سرمایه گذاری.
  • بازاریابی و کسب نیازهای فناوری مراکز صنعتی و اقتصادی.
  • تبلیغ و بازاریابی با شیوه­ های مختلف برای عرضه توانمندی­های پژوهشگاه.
  • ایجاد ارتباط فی ما بین متقاضیان (فناوری های تولید شده آماده بهره برداری) و پژوهشگاه.
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.